Framgångssaga?




Framgångssaga eller ständig motgång?

Det kan man ju fråga sig. Blir man nöjd någongång i sitt liv?

Även fast man är smal och vältränad - blir man lyckligare för det?

På sikt så blir man nog det.

Ja, Hej allihopa föresten - jag har tänkt ett tag att starta en blogg som ska handla om bra mat och träning.

Jag är en person som älskar att träna men också att ligga och fundera på saker.

Jag är medlem på Viktpejl.se där jag heter IsabelleLof

Jag ska försöka ge konkreta råd om hur man går ner i vikt på denna sida och då utgå från mina egna erfarenheter.

Jag är ingen expert men tror starkt på att man kan ändra på sina vanor se en efterlängtad viktminskning på vågen. 


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis!

Jag kan fortsätta inspireras av dej :)

Lycka till med nya bloggen...

2011-04-18 @ 11:00:35
URL: http://shapehunter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0